Logo 3

ePropulsion Spirit 1.0 jest idealnym wyborem dla miłośników wędkowania i wypoczynku na wodzie. Świetnie nadaje się do pontonów i łodzi, mamy do wyboru dwie długości kolumny, która wykonana jest z wytrzymałego stopu aluminium. Moc silnika to 1KW, co odpowiada silnikowi spalinowemu o mocy 3HP. Wyjątkowo niski poziom hałasu ok. 60dB. Silnik posiada odłączaną baterię litowo-polimerową, którą montuje się w kilka sekund. Norma wodoodporności silnika - IP67.

 

Budowa silnika

 

 

Wygodna konstrukcja

ePropulsion Spirit 1.0 posiada płynną regulację obrotów (maximizer) co daje dużą oszczędność prądu. Przy pełnej prędkości jeden akumulator zapewnia pracę silnika przez ok. 1 godzinę. Przy mniejszych prędkościach czas ten zdecydowanie się wydłuża. Przy planowanieu dłuższej trasy można zaopatrzyć się w dodatkowy akumulator. W bardzo prosty sposób można go zamontować do silnika w kilka sekund. Silnik i baterię można przenosić oddzielnie. Spirit 1.0 posiada składany rumpel, jest lekki co sprawia że transport i przenoszenie jest bardzo wygodne.

Spirit

 

 

spirit

Zaawansowany design i wydajność

Silnik jest jednym z ważniejszych składników systemu napędowego. Spirit 1.0 korzysta z wysokiej jakości silnika bezszczotkowego chłodzonego wodą. Jest zbudowany podobnie do skrzyni biegów co eliminuje duży hałas, nie wymaga konserwacji. W przypadku gdy śruba zatrzyma się lub spowolni o przeszkodę wbudowane zabezpieczenie wyłączy lub spowolni całkowicie silnik. ePropulsion wyposażony jest w śrubę dwułopatkową o momencie obrotowym 1200rpm.

 

 

 

 

Budowa dol silnika

Sterownik silnika

Zaawansowany sterownik silnika (Field Oriented Control - FOC) wykorzystuje algorytmy sterowania wektorowego mające na celu zapewnienie
silnikowi wysokiej wydajności przy niskim poziomie szumów. Kontroler ma sprawność co najmniej 98%, a więc prawie cała moc przechodzi bezpośrednio do silnika. Inteligentny sterownik silnika zapewnia ochronę przed przegrzaniem, zatrzymaniem silnika i zwarciem.




Bateria

Bateria

Silnik posiada baterię litowo-polimerową o pojemności 1017Wh. Bateria znajduje się górnej części silnika, pozwala na oszczędność cennego miejsca na łodzi lub pontonie. Można wymienić baterię w 2 prostych krokach, dzięki złączu Plug and Play - należy umieścić baterię w górnej części obudowy a następnie podłączyć kabel zasilający do gniazda baterii. Wbudowany inteligentny system zabezpieczający (BMS) zapewnia ochronę akumulatora gwarantując tym samym jego wydajność.




Cyfrowy wyświetlacz

Spirit display


Inteligentny wyświetlacz pokazuje wszystkie istotne dla nas informacje, potrzebne podczas podróży - napięcie w czasie rzeczywistym, moc i stan naładowania akumulatora.

 

 



Osiagi ePropulsion

 

 

Test przeprowdzony przez producenta dla silnika Spirit 1.0. Łódź o długości 3m*

SPIRIT 1.0

Prędkość (MPH/KMH)

Zasięg (MILE/KM)

Czas (HH:MM)
1/4 obrotów 3.4/5.5 13.6/22 4:00
połowa obrotów 4.3/7.0 8.6/14 2:00
Maksymalne obroty 5.7/9.2 5.7/9.2 1:00

 * Osiągi zależne od typu łodzi/pontonu, wagi jednoski i ładunku, śruby, warunków pogodowych itp.

 

 

Specyfikacja

 

SPIRIT 1.0
Siła uciągu 66 lbs
Zasilanie 48V
Moc sinika 1000W
Porównanie mocy do silnika spalinowego 3HP
Porównanie uciągu do silnika spalinowego 4HP
Max obroty śruby 1200rpm
Średnica śruby 280mm
Biegi Płynna regulacja (maximizer)
Bateria Litowo-Polimetowa 1018Wh
Wymiary baterii 416mm x 275mm x 202mm
Waga baterii 8.8kg
Sterowanie Rumpel łamany 
(0°, 7°, 14°, 21°)
Waga silnika Wersja S: 9.8kg 
Wersja L: 10kg
Długość kolumny Wersja S: 630mm 
Wersja L: 754mm

 

Film prezentujący silnik ePropulsion Spirit 1.0