Protruar logo

2.0 R

Nowość na rynku

Haswing Protruar 2.0 to nowość w ofercie producenta. Silnik o uciągu 85lbs i zasilaniu 24V. Protruar wyposażony jest  w nowo zaprojektowaną głowicę silnika z 3-diodowym wskaźnikiem baterii i aluminiową kolumną. Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar ma zmienną regulację i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie), dłuższa żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonaną z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie. Silnik posiada wytrzymały uchwyt mocowania do pawęży. Jego dużą zaletą jest niska waga - około 6 kg. Silnik posiada płynną regulację obrotów (maximizer). Przeznaczony zarówno na wodę słodką jak i słoną.

 

 

Budowa silnika

Protruar

 

 

1. Teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów

2. Uchwyt regulacji wysokości silnika

3. Wskaźnik naładowania baterii

4. Uchwyt mocowania silnika do pawęży

5. Uchwyt pochylenia silnika

6. Kolumna z anodowanego aluminium

7. Płetwa silnika

8. Śruba 3-łopatkowa

 

 

 

 

  


górasilnika


Płynna regulacja obrotów przód/tył - MAXIMIZER

Wygodna teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów. Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Regulacja obrotów odbywa się płynnie, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Maximizer wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania.  

 

 


Wyswietlacz

Wskaźnik naładowania akumulatora

Silnik posiadaja 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Użytkownik może zapobiec w ten sposób nadmiernemu rozładowaniu akumulatora poniżej wartości 10,5V. 

 


Rumpel

Uchwyt teleskopowy

Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości od 21 do 35 cm. Zapewnia to wygodne sterowanie podczas pływania.  

 

 

 


uchwyt silnika

Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego

Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego uchwyt został wykonany jest odporny na zniekształcenia termiczne. Posiada 10 kątów nachylenia silnika. Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży. 

 

 

 


Protruar1

Odporne na słoną wodę

Silniki Protruar można używać zarówno w wodach słodkich jak i słonych. Wytrzymała kolumna z anodowanego aluminium jest odporna na korozję i uszkodzenia. Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.   

 

 

 


Silnik bezszczotkowy

Silnik bezszczotkowy

Protruar wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.






 


 Śrubaśruba protruar

Silnik wyposażony jest w śrubę 3-łopatkową. Posiada wysoki moment obrotowy 1350 obr/min. Średnica śruby to około 24 cm. 


















 Specyfikacja:

Model

Protruar 2.0 R

Siła uciągu

85lbs

Zasilanie

24V

Moc nominalna

960W

Max pobór prądu

~45A

Długość kolumny

90 cm aluminiowa

Biegi

Płynna regulacja - maximizer

Masa silnika

6,3kg

Śruba

3-łopatkowa

Max obroty śruby

1350rpm pod wodą

Max waga łodzi z załogą

2200kg

Max długość łodzi z załogą

6,5m

Długość kabla zasilającego

ok. 1,6m

Zalecany akumulator 2x 100Ah deep cycle

 

Zdjęcia (kliknij aby powiększyć):

 

cały silnik Protruar1 
Protruar2 sruba