Kliknij po więcej informacji

Protruar logo

1.0 R2

Nowy model 2018

Haswing Protruar 1.0 R2 to nowość w ofercie producenta. Silnik o uciągu 65lbs i zasilaniu 12V. Nowy model na rok 2018 ma górną obudowę silnika podobną do Osapiana D, bardziej funkcjonalna. Zastosowano teleskopowy, łamany rumpel (regulacja o 180 stopni). Posiada płynną regulację obrotów (maximizer). Stan baterii sprawdzimy na 3 diodowym wskaźniku LED. Bezszczotkowy silnik zastosowany w modelu Protruar ma zmienną regulację i wyższą efektywność (większa moc mniejsze zużycie), dłuższa żywotność niż standardowe silniki szczotkowe. Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu. Zastosowanie innowacyjnej obudowy silnika ze zintegrowaną płetwą wykonaną z aluminium zoptymalizowało silnik pod kątem maksymalnej dynamiki w wodzie. Silnik posiada wytrzymały uchwyt mocowania do pawęży. Jego dużą zaletą jest niska waga - około 6 kg. Przeznaczony zarówno na wodę słodką jak i słoną.

 

 

Budowa silnika

Protruar New Budowa

  



maximizerCyfrowy MAXIMIZER - płynna regulacja obrotów

Wygodna teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów. Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Regulacja obrotów odbywa się płynnie, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Maximizer wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania.  

 

 


 Wskaźnik naładowania akumulatora

Protruar 1.0 Protruar LED 800x600posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Użytkownik może zapobiec w ten sposób nadmiernemu rozładowaniu akumulatora poniżej wartości 10,5V. 

 

 

 

 


 rumpel1Teleskopowa rączka z regulacją nachyleniaRaczka

Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości od 24 do 40cm. Możliwość regulacji rączki aż o 180o,  zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania. Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wygodnej pozycji transportowej.

 

 


uchwyt silnika

Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego

Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego uchwyt został wykonany jest odporny na zniekształcenia termiczne. Posiada 10 kątów nachylenia silnika. Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży. 

 

 


Protruar1

Odporne na słoną wodę

Silniki Protruar można używać zarówno w wodach słodkich jak i słonych. Wytrzymała kolumna z anodowanego aluminium jest odporna na korozję i uszkodzenia. Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.   

 

 

 


Silnik bezszczotkowy

Silnik bezszczotkowy

Protruar wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy, porównywalny z silnikiem spalinowym o uciągu 2KM. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.





 Śrubaśruba protruar

Silnik wyposażony jest w śrubę 3-łopatkową. Posiada wysoki moment obrotowy 1250 obr/min. Średnica śruby to około 24 cm. 


















 Specyfikacja:

Model

Protruar 1.0 R

Siła uciągu

65lbs

Zasilanie

12V

Moc nominalna

600W

Max pobór prądu

50A

Długość kolumny

90 cm aluminiowa

Biegi

Płynna regulacja - maximizer

Masa silnika

6,3kg

Śruba

3-łopatkowa

Max obroty śruby

1250rpm pod wodą

Max waga łodzi z załogą

1800kg

Max długość łodzi

6m

Długość kabla zasilającego

ok. 1,6m

Zalecany akumulator 100Ah deep cycle lub większy

 

Zdjęcia w przygotowaniu (kliknij aby powiększyć):

Protruar1.0R2 5 Protruar1.0R2 6
 
 Protruar1.0R2 1 Protruar1.0R2 2 
Protruar1.0R2 3 Protruar1.0R2 4
Protruar1.0 R2 7