Kliknij po więcej informacji
Kliknij po więcej informacji
Kliknij po więcej informacji
Kliknij po więcej informacji
Kliknij po więcej informacji
Kliknij po więcej informacji
Kliknij po więcej informacji

haswing

VENTURA T 50

Nowy model na rok 2019

Najmocniejszy silnik elektryczny w ofercie Haswing o zasilaniu 24 Volt. Maksymalny uciąg silnika to aż 160lbs przy stosunkowo niedużym poborze prądu. Za regulację prędkości odpowiada fabryczny, cyfrowy maximizer, dzięki temu prędkość można ustawić precyzyjnie. Polecane szczególnie do większych jednostek pływających. W zestawie znajduje się zrywka magnetyczna, zapewniająca bezpieczeństwo podczas pływania. Wyposażone jest w regulowaną, teleskopową rączkę oraz wytrzymały uchwyt pawęży. Wytrzymała kolumna wykonana jest ze stopu aluminium i stali nierdzewnej. Silnik może pracować w wodach słodkich jak i słonych.

 

Budowa silnika

 Budowa

  


 maximizerCyfrowy MAXIMIZER - płynna regulacja obrotówMaximizer2 small

Wygodna teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów. Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Regulacja obrotów odbywa się płynnie, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Maximizer wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania.  

 

 


WyswietlaczWskaźnik naładowania akumulatora

Posiada cyfrowy wyświetlacz stanu naładowania akumulatora. Napięcie jest widoczne cały czas podczas pracy silnika co daje możliwość kontroli rozładowania akumulatora do bezpiecznego poziomu.

 

 

 

 


Terumpelleskopowa rączka z regulacją nachylenia i zrywką

Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości od 24 do 40cm. Możliwość regulacji rączki aż o 180o,  zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania. Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wyZrywka magnetycznagodnej pozycji transportowej.

Na górnej części rumpla należy zamontować zrywkę magnetyczną. Zabezpiecza ona silnik podczas pływania. Można przymocować ją np. do nadgarstka, zerwanie kluczyka z silnika powoduje jego natychmiastowe wyłączenie.

 


Uchwyt pawezWytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego

Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego uchwyt został wykonany jest odporny na zniekształcenia termiczne. Posiada 7 kątów nachylenia silnika. Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży. 

 

 

 


Silnik bezszczotkowy

Silnik bezszczotkowy

Wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.

 

 

 


Śrubaśruba protruar

Silnik wyposażony jest w nowo zaprojektowaną śrubę 3-łopatkową. Posiada wysoki moment obrotowy 1450 obr/min. Średnica śruby to około 27 cm. 

 

 

 

 

 

 

 


Specyfikacja techniczna Ventura T 5.0

Siła uciągu

160 lbs

Zasilanie

24V

Moc silnika

2520W

Pobór prądu (max)

~105A

Typ/długość kolumny

Aluminium + stal nierdzewna - 70 cm

Biegi

Maximizer - płynna regulacja

Masa silnika

̴15,7 kg

Maksymalna długość łodzi

do 8m

Długość kabla zasilającego

ok. 1,6m

Porównanie uciągu do silnika spalinowego

6HP

Śruba

3 łopatkowa  27,2 cmØ

Prędkość śruby

Max 1450 obr/min. pod wodą

Akumulator

Zalecany 2x120Ah lub większe deep cycle

Poziom hałasu

55db

Gwarancja 24 miesiące

Zdjęcia w przygotowaniu...