Nowy model na rok 2022
Najmocniejszy silnik elektryczny w ofercie Haswing o zasilaniu 24 Volt. Maksymalny uciąg silnika to aż 160lbs przy stosunkowo niedużym poborze prądu. Za regulację prędkości odpowiada fabryczny, cyfrowy maximizer, dzięki temu prędkość można ustawić precyzyjnie. Polecane szczególnie do większych jednostek pływających. W zestawie znajduje się zrywka magnetyczna, zapewniająca bezpieczeństwo podczas pływania. Wyposażone jest w regulowaną, teleskopową rączkę oraz wytrzymały uchwyt pawęży. Wytrzymała kolumna wykonana jest ze stopu aluminium i stali nierdzewnej. Silnik może pracować w wodach słodkich jak i słonych.
Budowa silnika
Cyfrowy MAXIMIZER - płynna regulacja obrotów
Wygodna teleskopowa rączka z płynną regulacją obrotów. Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Regulacja obrotów odbywa się płynnie, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Maximizer wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania.
Wskaźnik naładowania akumulatora
Posiada cyfrowy wyświetlacz stanu naładowania akumulatora. Napięcie jest widoczne cały czas podczas pracy silnika co daje możliwość kontroli rozładowania akumulatora do bezpiecznego poziomu.
Teleskopowa rączka z regulacją nachylenia i zrywką
Silnik wyposażony jest w teleskopowy rumpel o regulowanej długości od 24 do 40cm. Możliwość regulacji rączki aż o 180o, zapewnia wygodne sterowanie podczas pływania. Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wygodnej pozycji transportowej.
Na górnej części rumpla należy zamontować zrywkę magnetyczną. Zabezpiecza ona silnik podczas pływania. Można przymocować ją np. do nadgarstka, zerwanie kluczyka z silnika powoduje jego natychmiastowe wyłączenie.
Wytrzymały uchwyt z tworzywa sztucznego
Uniwersalny uchwyt mocowania silnika do pawęży. Niezawodny, lepszy niż metalowe konstrukcje. Materiał, z którego uchwyt został wykonany jest odporny na zniekształcenia termiczne. Posiada 7 kątów nachylenia silnika. Dodatkowo można zabezpieczyć silnik przed kradzieżą montując kłódkę pomiędzy zaciskami pawęży.
Silnik bezszczotkowy
Wyposażony jest w silnik bezszczotkowy. Posiada dużą moc i wysoki moment obrotowy. Silniki bezszczotkowe oferują większą moc przy większej sprawności niż standardowe silniki szczotkowe. Brak szczotek oznacza również większą trwałość i niezawodność.
Śmigło znajduje się bezpośrednio na wale silnika, co zapewnia znacznie cichszą i lepszą efektywność napędu.
Silnik wyposażony jest w nowo zaprojektowaną śrubę 3-łopatkową. Posiada wysoki moment obrotowy 1450 obr/min. Średnica śruby to około 27 cm.
Specyfikacja techniczna Ventura T 5.0 |
|
Siła uciągu |
160 lbs |
Zasilanie |
24V |
Moc silnika |
2520W |
Pobór prądu (max) |
~105A |
Typ/długość kolumny |
Aluminium + stal nierdzewna - 70 cm |
Biegi |
Maximizer - płynna regulacja |
Masa silnika |
̴15,7 kg |
Maksymalna długość łodzi |
do 8m |
Długość kabla zasilającego |
ok. 1,6m |
Porównanie uciągu do silnika spalinowego |
6HP |
Śruba |
3 łopatkowa 27,2 cmØ |
Prędkość śruby |
Max 1450 obr/min. pod wodą |
Akumulator |
Zalecany 2x120Ah lub większe deep cycle |
Poziom hałasu |
≤55db |
Gwarancja | 24 miesiące |
Zdjęcia w przygotowaniu...